Yerimde olsanız ne yapardınız yardımcı olur musunuz lütfennn :( ?

Üniversite son sınıfım. Mezun olmama 20 gün kaldı. Sınıfta sürekli arkamdan konuşan, ama yüzüme hiçbir şey olmamış gibi gülen bir arkadaşım var. Geçen de fotoğraflarımdan yorumlarını silmiş. Neden sildiğini sorduğum da bahaneler üretti inanmadım tabi. Şimdi de bana mezuniyet sonrası eğlenceye gidecek misiniz vs diyor. Her ne kadar "hayır, gelmicem" desem de beni yakını olarak görmeye devam ediyor. Şu 4 senedir ne çektiğimi bir Allah bilir, bir de ben. Sürekli sosyal medya üzerinden arkamdan atıp tutuyor, sonra da bir şey olmamış gibi yüzüme gülüyor. Artık çağırdığı hiçbir yere gitmiyorum. Ama onun sayesinde de diğer takıldığımız arkadaşlarım beni yanlış anlıyor. Bir yere gelmeyince "bizi sevmiyor mu" gibisinden kendi üstlerinden alınıyorlar. Yerimde olsanız ne yapardınız :(
Yerimde olsanız ne yapardınız yardımcı olur musunuz lütfennn :( ?
Cevapla