Motivasyon; kişiyi ruhen ve bedenen dinç tutmasını sağlayan bir araçtır. Örneğin spor, sınav gibi kazanmaya odaklı unsurlarda kişiyi karamsarlıktan uzak başarıya yakın tutmayı sağlar.
Motivasyonumu müzikle ve kendime motive edici cümleler kurarak sağlıyorum.
Sizler, motivasyonunuzu nasıl yüksek tutuyorsunuz?
Genelde baktim ki psikolojik olarak dusuyorum motivasyonumu kaybediyorum hemen bi dus alirim sacimi basimi yapip makyaj yapmak icin otururum aynanin karsisina sezen aksunun karsiyim iste karsiyim sarkisini acarim ve kendime sunu soylerim: bugun yeni basladi sallaaa olan oldu ölmedik ya. Oyle yuksel ki sana kazik atanlar oturup aglasin biz dustuk ama o hala ayakta desinler. Nefes aliyosam hala guzel gunler gorecegim icin sansim vardir. Kendini yipratma degmez falan derim. Tabi birazda kufurlu sozlerle kendimi motive ederim ✌🏼
Ben bunu biraz zor başarıyorum Çünkü bazı zamanlar ve durumlarda canımı sıkmak ta üstüme yok Sanırım Karamsar düşündüğümden dolayı olsa gerek ❁𖧷❁ Motivasyonumu illaki yükseltmem gerekir ise o an bunaltan üzen olayları unutmaya çalışıyorum
Selamlar 😀 Ben bu aralar motivasyonumu pek yüksek tutamıyorum. Yapabildiğim en iyi şey aylardır uğraştığım şeye ulaştığımda hissedeceğim mutluluk ve gururu düşünerek kendime başarabilirsin demek oluyor. Bir dizi hedefin ilkine bu kadar yaklaşmışken bırakmak gibi bir lüksüm yok ve ben çok yorgun ve kaygılıyım. Yine de pozitif olmaya çalışıyor ve güzel günleri düşünerek Motive olmaya çalışıyorum. Artık ne kadar olabilirsem.
Motivasyonum genel olarak yüksektir. Yani ne kadar moralim bozuk olsa bile bir iş yaparken bunu asla o işime yansıtmam. İyi bir gün olacak hissi yüksek tutar.
Genelde zaten hep yüksektir. Fakat düştüğü zamanlarda sevdiğim insanlarla konuşarak ya da müzik dinlerken düşüncelere dalarak kendimi motive edebiliyorum💕
Kitaplar ve müzikler benim hayatım olduğu için, onlar sayesinde motive olmaya çalışıyorum, tabi ki olamadığım zamanlar var ama mutlu olduğum şeyleri yapmaya çalışıyorum...