Sevmediğim bir insanın olduğu ortamda kendimi soyutluyorum, bu huyumu nasıl aşarım?

O kadar enerjim düşüyor ki ağlayasım geliyor. Karşı taraftaki iğrenç bir insan olduğu halde
Sevmediğim bir insanın olduğu ortamda kendimi soyutluyorum, bu huyumu nasıl aşarım?
Cevapla