En yakın arkadaşım (!) a çok sinirliyim. Bu insana ne yapılır fikirlerinizi öğrenebilir miyim?

Arkadaşlar genel olarak zaten kimseye güvenmeyen, herkesten herkesi bekleyebilen, insanların karakterini kafamda tespit edip ona göre yaklaşan biriyim. En yakın arkadaşımında içini dışını ne mal olduğunu gayet iyi biliyordum. Yani arkamdan konuşsa şaşırmam, çünkü banada gelip kendi arkadaşlarının hakkında konuşan bir kız. Ben onun en yakınıydım ama azıcık soğuyalım hemen gider görüşmedikleriyle görüşür felan. Kendisi çok kibirli, bencil, nankör ve ukala bir insan. Yani aşağılık kompleksi, dünyanın en akıllısı en olgunu o zannediyo :d
Bu kapalı, kapandıktan sonra beynide kapandı zaten (ama kuaförden çıkmaz, benden daha çok makyaj yapar ve süslenir, benden daha çok erkekle konuşur) neyse ben onu öyle kabullenmişim bunlar küçük detaylar..
Açıkken benden daha çok içki içerdi, geçen ay rakı içmiştim ben buna söylemedim çünkü söyleniyo boş boş ve hayatıma karışılmasına uyuz olurum. Neyse bu bir şekilde öğrendi ama tam olarak kesin olarak bilmeden öğrenmiş. Bende çevirdim ona söylemedim diye kızmasın diye. Cevap vermedi mesajıma.
Neyse o günden beri mesaj atmadı, ama instagramda fotoğrafımı beğendi. Dün semte gelmişti uzakta oturuyor, bana haber vermek yok başka arkadaşıyla buluşmuş hemen.
Sonra bizde dün başka yakın bir arkadaşımla cafeye gittik arada gideriz ama çok takıldığımız bir mekan değil.
Twitterda masus ben göriyim diye mi yoksa öylesine mi bilmiyorum ama, arkadaşıyla mentionlaştıklarını gördüm, o da cevap olarak alakasız bir şekilde yazmış ki "bende ergenler gibi o cafeye giderim artık napayım" yazmış. (Yani bizim gittiğimiz yer)
Yani şahsen nefret bile edemiyorum soğuyamıyorum bile, hatta ona inat şeyler bile yazıp onun seviyesine düşemem..
Sizce soğuk mu davranmalıyım açık açık konuşmalı mıyım?
Uzak dursam mı yani?
En yakın arkadaşım (!) a çok sinirliyim. Bu insana ne yapılır fikirlerinizi öğrenebilir miyim?
Cevapla