Beğendiğim: anlayışlıyım
Beğenmediğim: kin tutarım çok fazla hemde😅😅
Beğenmediğim: kin tutarım çok fazla hemde😅😅
Beğendiğim; 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü Yasemin Özilhan tadında garı seviyor oluşum
Beğenmediğim; gördüğüm her iki ayaklıyi insan zannetmem...
Meraklıyım. Merak ettiğim konuyu azimle araştırıp öğrenirim.
İyi bir gözlemciyim. Sabırla gözlem yapar, dikkatli davranırım. Bu özelliklerimi beğeniyorum. Çok çabuk sıkılırım ve aşırı tahammülsüzüm. Bu durumda ruhum daralır ve bunalırım. Bu özelliğimi beğenmiyorum. ✨
EİG için teşekkürler.
Rica ederim.
duygusal yönümü ve insanlara karşı her zaman hoşgörülü anlayışlı taraflarımí seviyorum, kırılgan hasas birde bazi negatiflikler beni çabuk düşürüyor bunları sevmiyorum..
Beğenmediğim huyum geleceğim hakkımdaki kötü şeyleri önceden tahmin etmem. İyi özelliğim ise kin tutmam. Bence kin tutmak insanı ayakta tutuyor 😄
Cevap
13Cevap
Bundan sonra ilgi çekici, garip bir nick diye soru görürsem ilk sıraya seni aldım. Yazılışından dolayı..
Kararsız oluşumu beğenmiyorum.
:D
Dış görünüşümü az beğeniyorum, karakterimse kusursuz
beğendiğim özelliğim planlarımın tutması
beğenmediğim özelliğim mükemelliyetçiliğim ve nasıl başarıyorsam mükemmel oluyor her şey
Beğendiğim özelliğim açık sözlü ve net oluşumdur.
Beğenmediğim özelliğim isem anında siler hayatımdan çıkartırım affetmem..
Mantığımı seviyorum yani hayata bakış açımı
Sevmediğimse biraz çekingen mi diyim girişken değilim hem insanlarla hem herhangi bi işte
Kara saç kara kaş koyu kahve gözler sevdiklerim sevmediklerim hayatı boşlamak kişisel gelişimime engel olmak insanlara mesafeli kalmak
İşe başlayana kadar inanılmaz tembelim hatta bir işi e ay ertelediğimi bile bilirim, ama işe başlayınca bitşrmeden de oturmam😂
Beğendiğim : sade ve doğallığım
Beğenmediğim : biraz malım
Ortak bi ozelligim var hem begendigim hem begenmedigim. Hayir diyememek...
Beğendiğim: Netim
Beğenmediğim: Çabuk kestirip atabiliyorum.
Soğuk kanlı ve iyice dinleyip karar veriyorum sevdiğim,
Kimseye güvenmem bu da sevmediğim 😅
Beğendiğim: İyi kalpli oluşum.
Beğenmediğim: Nobranlığım
Beğenmediğim ; Çok sinirli ve aşırı parlıyor olmam.
Beğendiğim de bana kalsın.
inatçı dik başlı ve merhametli
hem sevdiğim hem sevmediğim özellikler aynı
Uyum sağlarım her ortama
Bir kişi bana kötülük ettiyse 50 yıl sonra da olsa intikam duygum geçmez
Beğendiğim: Fazla zekiyim
Beğenmediğim: İlk hatasında herkesi harcarım
Beğendiğim adamına göre muamele işini iyi yaparım
Beğenmediğim biraz fazla libidoluyum
Begenmedigim tek yönüm çabuk inanirim
Beğenmediğim özelliğim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?