Beğendiğim: samimi, eğlenceli, komik, dürüst, sevimli, yetenekli olmam
Beğenmediğim: duygusal olmam, merhametli olmam ve birine çabuk güvenmem
Beğenmediğim: duygusal olmam, merhametli olmam ve birine çabuk güvenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Her karakter özelliğimi beğeniyorum
Beğendiğim; asil, gururlu, namuslu, önyargılı, mesafeli olmam
Beğenmediğim; merhametli, hassas, ve en kötüsü şanssız olmam
Önyargılı olmanı beğenmedim
Ben aslında espritüel zeki oluşumu fiziğimi vs severim ama en sevmediğim yanım gülüyorsam eğer bir anda ciddileşmemdir bazen net değilim bu yoruyor.
Bende tam tersi güldüysem durmak bilmiyorum ciddileşmeye çalışsam bile olmuyor😂🤔
Ya orası öyle ama bazen yerinde duruş gerçekten önemli hani bazen insanlara davranılan ufak tebessüm karşı tarafı ciddileştiriyorsa sende ciddi olmalısın burada ki tavır net olmalı.
yeni tanıştığım biriyle aramdaki mesefemi korumam çabuk bağlanmam ve sahiplenmem mizahım anlayışlı oldugumu düşünüyorm sabrede biliyorm ve acıdan zevk alışım
Gamsızlık fazla azalsa iyi.
Düz mantık
hepsini begeniyorum begenmedigim yok