Bir grubu ya da bir sanatçıyı desteklemek, sürekli takip etmek ergenlik mi?

Her gün, saatlerce ve sadece onlarla alakalı şeylere bakıyorum, takip ediyorum. Ağladığım zaman bile oldu. 23 yaşındayım ben.
Ergenlikten mi çıkamadım henüz yoksa depresyon hastası olduğum için mi oluyordur sizce?
Bir grubu ya da bir sanatçıyı desteklemek, sürekli takip etmek ergenlik mi?
Cevapla