
Hayatınızda neyi/neleri çok sahipleniyorsunuz?
#joeblack18

Eskiden sevdiğim insanlari sahiplenirdim. Şimdi her şeyi bıraktım sahiplenmiyorum. Çünkü ben sahiplenince fazla korumaci ve kıskanç yönüm çıkıyor ortaya...
Cevap
2Cevap
Tabii ki ailemi gerisi gelir geçer
Sevdiklerimi sahiplenirim 🤗 öyle olması gerektiği için değil gerçekten sevdiğim ve benimsediğim için
Süpersin ;)
Bana özel olan herşeyi geri kalan herkesin olabilir
istedigim sevgi olursa sonsuza kadar sahiplenirim korurum
Sevdiğim insanları acayip derecede kıskanıp sahiplenirim sanırım biraz korkutucu ama napim ellimde değil 😅
Sokak hayvanlarını ve cins ayrımcılığına uğrayanları. Sanki hepsi benim parçam gibi.
Bana güvenen insanları çok sahiplenirim, güvenini boşa çıkramak istemem
Kuzularımdan kalanı fasa fiso
Artik sadece kendimi, aklımı, ruhumu...
sevdiklerimi, yemeğimi, oturacağım yerleri, evimi.
Sevdiklerimi
Kitaplarımı
Sevdiklerimi.
Sevdiğim insanları.
Kendimi ve benliğimi
Hayvanlara müziğe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?