Gündüz mü yoksa gece mi daha sakin/durgun oluyorsunuz?))


Gündüzleri daha aktif, daha enerjik ve hızlı oluyorum. Gündüz yerini geceye bırakırken yavaşlıyorum. Daha sakin, daha huzurlu ve kendimi güvende hissediyorum.
Gece gökyüzüne çöktüğünde, benim içime de bir hüzün çöküyor. ✨
Gündüzleri ister istemez mesai içinde insan geriliyor , ne kadar sakin kalmak teknikleri ve öfke kontolü yapsam da stres var işimiz ve hayatımız içerisinde bu sebeple geceler sessizdir huzurludur daha güzeldir benim için.
Gece daha sakinim. Gündüzlerim oradan oraya koşuşturmakla geçiyor. Fiziksel olarak kendimi yormasam bile gündüzleri geceye göre kafam daha dolu oluyor, daha fazla şey düşünüyorum.
Gecelerin üzerimde ayrı bir tesiri var benim, tamamen gece insanıyım. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum, boş boş otursam da huzuru bambaşka benim için...
Cevap
56Cevap
Gece daha sakinim çünkü işte değilim
Gece daha duygusal oluyorum
Gece daha durgun oluyorum. Düşünceli bir ruh halinde oluyorum çünkü. Ne zaman derin düşüncelere dalsam dinginlik çöküyor üzerime...
Gece daha sakin oluyorum. Gündüzün karmaşası ve yoğunluğu beni hem geriyor hem yoruyor. Gece olunca dinlenme saatim gelmiş gibi hissediyorum.
Gece tamamen kendimle baş başayım, ortamda hiçbir stresör yok, gürültü yok, insan yok. Elbette gece daha sakinim
Genelde gece daha sakin oluyorum.. İşim gereği gündüz kalabalık ortam ve gürültü ister istemez sabrımızı zorluyor..
Gece daha sakin olurum. Cunku gunduzlerim cok stresli geciyor
Gündüz iş güç hareketli, gece de; sessiz ve sakin insan kendiyle başbaşa
Gece zira beni sinirlendiren herkes uyuyor arayıp soramıyorlar
Gece bir tık daha sakin oluyorum çünkü kendimle baş başa kalıyorum
Gece daha sakinim. Gece bir yorgunluk hissi doğunca daha sakin oluyorum. Bazen de yorgun olmuyorum.
Gecelerin bıraktığı o hissiyat başka ne denebilir ki.
Gece daha duygusal oluyorum, kafamı yastığa koyduğumda ben kimim ne yapıyorum, değer veren biri var mı diye düşünüyorum.
Ben asla sakın olmam hep sinirliyim çünkü sinir ediyorlar cinayet işlememi istiyorlar ama oyuna gelmem
Sakinliğimi bozacak herhangi bir durum olmadığı müddetçe, her an sakinimdir..
Hayatımın geneli durgun geçiyor sadece arkadaşlarımın yanındayken yaşıyor gibi hissediyorum
Güneş battıysa moodumdayım arkadaşım.
Karanlık gece ayışığı yıldızlar huzur veriyor.
Geceleri sanırım gerçi gündüz de sakinim, öfkenin bir faydası yok
Gece çünkü biliyorum ki gece vakti sivri dişlerimin olacağını ve kan emeceğimi
Geceyi daha çok seviyorum. Gündüz sakinim ama gece enerji patlaması yaşıyorum resmen.
Gündüz. Yeni uyanma mahmurluğu falan daha sakin oluyo
Gece karanlıkta, sessiz hiç bişey düşünmediğim zaman daha sakin olurum.
Valla ben hep sakinbir insanim. Damarlarıma basılmadikca da sakin kalirim..
Genelde geceleri daha sakinimdir.
Hep bir gerginlik var genelde.
Gece tok karnıma çok sakin ve neşeliyim 😅
Gece sakin olurum
Değişiyo sürekli genelde uyuşuğum hep
Gece daha sakin oluyorum.
Gece daha sakinim huzur var
Gece gündüz sakinizzz
Gece daha sakin oluyorum
Gece, karanlık iyi geliyor nedense
Gece daha sakin durgun hayatı sorgular gibi...
Geceleri daha durgun oluyorum
Gece libido depreşince sakin durmak ne mümkün 😅
Gece daha sakin ve huzurlu oluyorum
Gece gündüz hep bir kosturmaca telaş oluyor
Uyuduğum zaman imtihan bitiyor kalkıyorum başlıyor
Gece
Gece bir durgunluk oluyor
Geceleri daha durgun oluyorum.
Geceleri sakin olurum Kafam guzeldir😄
Gece nedense hep daha huzurlu gelir bana daha sakin daha sessiz
Değişik durumum yok aynı
Sana mesaj atamiiyorum nedenn engelledin ne oldu
Bazen geceleri bazen gündüzleri
gece daha sakinim
Hiç sakin olamam.
Gece🍀
Gece daha sakinim.
Gece
Gece :) kendimle olurum kitap felan okurum :)
Gece... Sessiz sakin huzur dolu olur.
Gece daha sakin oluyorum
Sinirime göre değişiyor.
Geceleri sakin olurum🙏😴
Gündüzleri sakin geceleri ise tam tersi :)
Gündüz mantıklı olarak sakın oluyorum
Geceleri daha sakin oluyorum
Kesinlikle gece. Alışkanlık oldu 2yıldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?