Bu durumu nasıl yorumluyorsunuz biliyorum kötü ama yinede samimi cevaplar verir misiniz?

Ben lisede özel okula gitmeye başladım ve orada durmu iyi olan kişileri gördüm onların hayat tarzını o rahatlığını ben orada debelenirken onların rahatlığını ve onlar gibi yani zengin olmak istedim herkes gibi eskiden benim için de herkes kadar para önemliydi ama şimdi o total değerden çok üste artık deniz kenarına gidince ben sahili değil çoğunlukla arkamdaki o villalara bakarım oradaki insanlara neler yaptıklarına ya da yolda giderken o lüks araçların içindeki insanlara ben böyle biri değilim ama şimdi bu konuda çok farklıyım para için yanlış bişey yapmadım ve yapmam da büyük konusmiyim ama ben böyle değildim eski o kız olamıyorum denedim ama olmuyo İstanbul boğazdan geçerken bigazida izlerim ama daha çok o yalılari evlere bakarım hemde hayran hayran herkes hayran a bakar ama benimki biraz farklı eğer böyle olmasaydı buraya yazmadım içimdeki bu şeyden memnun değilim içimi huzursuz ediyo nedense ilerde belki yanlış şeyler yaptırabilir bana ben her ne kdr yapmam desemde ama tabikide yapmak istemem doğru yoldan çıkmadan param olsun isterim bu para için evlenen kızlara niye böyleler diyemem çünkü bende bunu yapabilirim yaşım 18 ve vazgeçmeye çalıştım ama paranın bendeki bu psikolojisini yenemedim nolur bu konuda ciddi fikir yazın dalga için yazmayın çünkü her boş animda aklıma takılıyor ve içimde çözemediğim bir huzursuzluk var içimi yiyip bitiren?
Bu durumu nasıl yorumluyorsunuz biliyorum kötü ama yinede samimi cevaplar verir misiniz?
Cevapla