Kişilik & Karakter Moraliniz bozuk olduğu zaman bunu herkese yansıtır mısınız? Monarshee Takip Et Xper 7 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Moralinizin bozuk olduğu zamanlarda belli etmemeye mi çalışırsınız yoksa istemeden de olsa herkese yansıtır mısınız? Moraliniz bozuk olduğu zaman bunu herkese yansıtır mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Yansıtırım kötü hislerimi saklamam hiç. Zaten yanımda da kimse olsun istemem 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Mutsuz olduğum zaman mutlu rolü yapamıyorum bu durumda konuşmamayı tercih ederim 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Büyük bir sorun yaşıyorsam ister istemez dışarıya da yansıyor bu. Gerginliğimi başkalarına da bulaşarak atmam ama belli olur tadımın olmadığı. 1 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl yansıtmamaya çalışırım :) ama istemeden yansıtıyorsam da kusura bakmasınlar 1 0 Yorumla
_-nobodyY-_ Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Belli etmemeye çalışırım ama fazlası ile belli olur 1 0 Yorumla
yazar_1 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Belli etmemeye çalışırım, başkasının da keyfi kaçmasın diye ama arkadaşlarım anlar genelde. 1 0 Yorumla
Olmadıolduramadık Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 920 cevap paylaştı. Hayır, duygularımı içimde yaşıyorum genelde. 1 0 Yorumla
Etholas Takip Et Xper 5 Yaş: 104 , eic 100% +1 yıl Hayır. Kolay kolay ruh hâlimi kimseye yansıtmam. 1 0 Yorumla
Emrah_81 Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl yapma şansım olsaydı yansıtırdım da esnaflık işte 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Nefretimi herkes görür 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yansıtırım kötü hislerimi saklamam hiç. Zaten yanımda da kimse olsun istemem
Mutsuz olduğum zaman mutlu rolü yapamıyorum bu durumda konuşmamayı tercih ederim
Büyük bir sorun yaşıyorsam ister istemez dışarıya da yansıyor bu. Gerginliğimi başkalarına da bulaşarak atmam ama belli olur tadımın olmadığı.
yansıtmamaya çalışırım :) ama istemeden yansıtıyorsam da kusura bakmasınlar
Belli etmemeye çalışırım ama fazlası ile belli olur
Belli etmemeye çalışırım, başkasının da keyfi kaçmasın diye ama arkadaşlarım anlar genelde.
Hayır, duygularımı içimde yaşıyorum genelde.
Hayır. Kolay kolay ruh hâlimi kimseye yansıtmam.
yapma şansım olsaydı yansıtırdım da esnaflık işte
Nefretimi herkes görür
Tabiki herkes fırtınadan nasibini alır
Aileme yansır sadece
Bi tek anneme soylerim veya yansıtırım
Hic kimse hissetmez