
Savaşmayı bırakan kişiler: yorulan, pes eden insanlar olur genellikle.
Savaş alanın neresi?

Elimdekileri kaybetmemek adına savaş verdim daha çok. Neyi çok istediysem istediğimle kaldım sadece. Onlara sahip olabilmek adına savaş, emek vermedim. Verseydim de elim boş dönerdim diye düşündüm hep. Hepsi ulaşılmazdı gözümde...
Sahip olduklarımı kaybetmemek için, olmadıklarımı da kazanmak için uğraşırım ama bu maddi varlıktan ziyade insan yönüyle yaptığım şeylerdir. Yani mal mülk vs şeyler bir dikili ağaç demek değildir. Asıl dikili ağaç arkamda bırakırken iyi ki vardı ve onu çok severdik diyen insanlardır. Bunun için savaşırsam savaşırım savaşıyorum benim için kıymetli olan budur. 🎈💫
Eğer sahip olduğum varsa onu benimle, elimde tutmak için savaşırım. Ama eğer öyle biri yoksa, ve sevdiğim biri varsa illaki bir mücadeleye girerim benim olması için.
Ama bazen insan savaşsada kavuşamayacağı kişiye daha çok bağlı kalıyor sanki. Yaşadım ben bunu..
Evet doğru doğru
Teşekkürler.
Ricalar.
Sahip olduklarım, olmak istediklerim olur. Onların bende kalması ve daha iyiye gitmek içindir olan mücadelem. Her şeyi değil de, sevdiğim şeyleri isteyip aldım. Gözüm aç olacağına, gönlümün tok olması benim için daha iyi.
Teşekkürler ciğerim jdkdk
Rica böbreğim
Cevap
4Cevap
Sahip olduklarım için mücadele etmek daha kolay ama olmadıklarım için zor
Bende ikisi de var şu an..
Sahip olduklarım için sahip olmam gerekenlere karşı şavaş veriyorum..
Sahip olduklarımdan çabuk vazgeçerdim, meğerse sevmez mişim.
Sahip olamadıklarım için savaşıyorum; çünkü galiba onları seviyorum.
Sahip olduğum şeyler için kaybetmemek uğruna emek veririm
Sahip olduk annemdir zaten kimse alamaz olamadıklarım için savaşırım
Savaşacak hâlim yok
Akışına bıraktım
İkisi içinde savaşirim tabi buna değiyorsalar
Sahip olamadıklarım için
İkisi için ama en çok olamadıklarım için daha çok.
Hepsi için savaşırım
Savaşcak gücüm yok ne oluyorsa olsun
Savaşacagım tek şey denk gelirse tuvalet sırası
Her ikisi de
Ortasi
Sahip olduklarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?