Sahip olduklarınız için mi savaşırsınız yoksa olamadıklarınız için mi?

.
.
İnsan, her zaman bir savaş hali içinde olur.
Savaşmayı bırakan kişiler: yorulan, pes eden insanlar olur genellikle.

Savaş alanın neresi?
Sahip olduklarınız için mi savaşırsınız yoksa olamadıklarınız için mi?
Cevapla