Ben hep kötülerden yanayim çünkü asil masum olanlar onlar 


Kötü veya iyi değil. O utangaç masum en zayıf olanları seviyorum. Kendimi onlara daha yakın görüyorum çünkü
Cevap
4Cevap
Kötü şer çekici oluyor krkekrrk
yalnız ve kötü olanlar
Haklı olandan yanayım :D
Adaki tipler ile isim olmaz.
griffith doğru olanı yaptı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?