Kendimi çok yalnız hissediyorum. Ne zaman geçecek bu?

Bazen her şey anlamsız tatsız geliyor. Güzel şeylerin hayalini kurabilsem de yolunda gitmeyen şeyler üzerini örtebiliyor. Yoruldum ama umutluyum da. Aldığım hava bile bazen somurtkan. Gece boğuyor. Gündüz boş. Anlatlacak çok şey var. Ama yazacak bir ben yok.
Kendimi çok yalnız hissediyorum. Ne zaman geçecek bu?
Cevapla