Yalnızlığın en kötüsü, seni anlamayanların arasında kalmaktır?

dogrumu sizce bu cumlelerr aslında bı ınsan boyle cok yabancı bır ortamdaymıs gıbı hıssıeder
Yalnızlığın en kötüsü, seni anlamayanların arasında kalmaktır?
Cevapla