Bu hayatta her şeyin madde ve enerji olduğunu düşünüyorum sizce de öyle değil mi?

İki insanın bir araya gelince maddeleri arasında ki etkileşim, evren, dünya bunlar hep titreşen moleküllerden oluşuyor ve ölüm sonrasına mantıklı gelmiyor siz ne düşünüyorsunuz?
Bu hayatta her şeyin madde ve enerji olduğunu düşünüyorum sizce de öyle değil mi?
Cevapla