Evren bir enerji ise, ve bir enerjiden meydana geldiysek var olan hiçbir şey yok olmaz?

evet bu cümle üzerine düşünelim, var olan bir insan öldüğünde yok olmayacaktır. enerji yok olmaz, değişir dönüşür ama yok olmaz. ne düşünüyorsunuz? kendi kendime sorguluyordum fikirlerinizi alayım felsefe ile ilgilenenler

Evren bir enerji ise, ve bir enerjiden meydana geldiysek var olan hiçbir şey yok olmaz?
Cevapla