

Senin savaşın neydi?


Kesinlikle benim savaşım kendimle.
Rabbime çok şükür bana halükarda bir aile nasip etti ondan yana şansım büyük elhamdulillah. Çevreden yana şansım hiç gülmedi bu da tamamen benden kaynaklı. Ben çok taviz verdim. Hayatıma almamam gereken birçok insan aldım. Aldığımla kalmadım çıkarmam gerekti kıyamadım silip atamadım. Vefam ve merhametim bana hep engel oldu. Kaç kere ağzım yandı da yandı nasiplenemedim aklımı başıma devşiremedim. Çoğu şeyi ucuz atlattım. Ne geldi ise başıma sebebi hep bendim. İnsanları kendim gibi zannettim. Çok saf idim. Yeni doğmuş bebek gözü ile toz pembeymiş gibi bakıyordum hayata. Yanıldım! Asla... insanlar asla iyi değilmiş asla. Asla kimse ben gibi değilmiş. Masumluğum kendim şaşırdım hayret ettim. Kaç kere içimde iç çatışmalar savaşlar çıktım. Mağlup geldim... sonunda galip ben oldum. ASLAN GÖZÜNÜ AÇTI. Artık her şeyin herkesin farkındayım... ne ne ne ne değil iyi biliyorum. Savaşı zorla da olsa kazandım. Kimse ben gibi olamaz değil. Kimse iyi değil. Kimse güvenilir değil. *HERKES* yanıltır herkes... kimseye taviz verilmemeli. Kimse gerçekten kimseyi sevip düşünmüyor. Verilen değerler ilgiler gülüşler yaaalann sahte. Rabbim herkese düzgün aile nasip etsin. En büyük şans aile. Ve hayat tecrübesi kazanmak. Allahtan çok erken yaşımda fark ettim yaşadım bazı şeyleri. Ben eski ben değilim
Amin. Farkındalığa erişmen güzel.
O savaşı en çok kendimle verdim hala da vermeye devam ediyorum. En zoru da kendini kaybetmeden kazanmak için uğraşmak. Çünkü hemen hemen hepimiz bir denge tahtası üzerinde acaba düşecek miyiz düşmeyecek miyiz onun mücadelesini veriyoruz. Buna da hayat diyoruz işte... 💫🎈
En büyük savaşım hep kendimleydi.
Hiç-bir zaman bir başkasıyla bu denli bir savaş içinde olabileceğimi bile düşünemiyorum.
Savaşlarım kendimle oldu.
...
kendimle
beni benden başka yenebilecek biri yok en fazla canımı alırlar o da bana koymaz zaten
ne kadar yere düşürürlerse düşürsünler sen bitti demedikçe bitmez bir süre yerde kalmakta sorun yok ama er geç kalkmak zorundasın
Cevap
5Cevap
Ellerimle verdim. Zamanında yanlış kişilere mesaj attı 😄
Ulan bir an. Neyse djdjsjsk
:D :D lflkffk
tüm aynalar karşımda/yanımda/civarımda.
kimi zaman arkadaş suretinde, kimi zaman yoldan geçen herhangi biri.
Ruhum X Akıl ve kalp ortak çapraz ateşi.
Yani kendimle.
Hayata karşı veriyorum, daha kazananı belli değil. Ölüm kalım savaşı bakalım kim galip çıkacak
Ailem için verdim, veriyorum..
Ailem ve benim aramada verdim/ veriyorum.
Kendimle olan savaş dışında aşk aşk aşk hühü
kendimle savas halindeyim maalesef
Duygularıma
Kendime
Kendi nefsime karşı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?