Çünkü insanoğlu kafasındaki şeylere perde çekip çoğu zaman yansıtmak istemez. Sanki tatliyla haşır neşir olduğunu gösterip acı dilimi saldım gitti der gibi. Bu yüzden herkes kendi mükemmel olmadığı şeyleri başkaları üzerinden mükemmel yalamaya çalışır.
Kızlar Bir Adım Öne bilmiyorlar ki çok zorladığı şey ona gelmez ya da gelse bile çok geç gelir. Akışına bırak hayatı ve kabullen herşeyin olması gerektiği gibi olduğunu hayat akıp gelsin ayaklarına kadar.
İnsanlar bunu değer görmek, sevilmek için yapıyor. Bu gün sevgisizlikten bir çok kişi intahar ediyor. Ben birini gördüğümde nasılsın demiyorum, gerçekten nasılsın? Diyorum. Bunu demek gerek zaten...