İnsanlar niye insanların zayıflıklarını kullanır?

İnsanlar sürekli birsekilde yaralarıma tuz basıyorlar ben sarmalarını beklerken okadar hayalkırıklığı yaşıyorum ki ben kimsye guvenemiycekmiyim herkes bana karşı kullanıyor kendimi sevmiyorum diye onlarda beni sevmiyor neden bu kadar zalimler
İnsanlar niye insanların zayıflıklarını kullanır?
Cevapla