Adaletli olduğum için saygı duyarlar. Kimseyi kimseden üstün veya aşağıda görmem. Kimseye yalakalık yapmam ve kalıba göre şekil almam. Bu özelliklere sahip olan herkese de saygım sonsuzdur.
Seviyeli ve ölçülü olmamdan dolayı. Saygı hakeden insanlara saygı göstermemden dolayı. Dürüst, mert, samimi karakterimi fedakar, merhametli oluşum ve herkese bir faydam olsun zihniyetiyle pekiştirip insanlara bunları yansıttığımdan dolayı.
Asil durduğumu, yürüyüşümün bile asil olduğunu söyleyenler oldu. Sanırım dışarıdan ciddi ve asil durduğum için bana saygı duyuyorlar. En azından ben böyle düşünüyorum. Egoist biri değilim ama yinede insanlar tarafından bazen böyle görünüyorum.