İçimde sürekli kötü bir şey olacakmış hissi var nasıl atlatırım?

Son zamanlarda iyice artmış durumda örnek vermem gerekirse; ya beni işten kovarlarsa, ya sınavlardan düşük puan alırsam, ya kredi borcumu ödeyemezsem, araba sürerken kaza yaparsam, aileme bir şey olursa, yanlış bir hareket yapıp rezil olursam artık gece yastığa başımı koyunca uyuyamıyorum sıkıldım bu durumdan
İçimde sürekli kötü bir şey olacakmış hissi var nasıl atlatırım?
Cevapla