Bazıları onaylanmayı seviyor
bazıları darlamayı
darlamayı sevenlerin arkadaşlıkları uzun sürmüyor ama kendi kafalarına göre insan bulabiliyorlar. Fakat sıkıldıkları zaman çevrelerini değiştiriyorlar.
Onaylanmayı sevenler de hep idare ediyorlar ama kendi kafalarına göre insan bulamıyorlar.
Arkadaşlıklarıda onlar mutsuz olana kadar sürüyor
Sen hangisisin?
bazıları darlamayı
darlamayı sevenlerin arkadaşlıkları uzun sürmüyor ama kendi kafalarına göre insan bulabiliyorlar. Fakat sıkıldıkları zaman çevrelerini değiştiriyorlar.
Onaylanmayı sevenler de hep idare ediyorlar ama kendi kafalarına göre insan bulamıyorlar.
Arkadaşlıklarıda onlar mutsuz olana kadar sürüyor
Sen hangisisin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ne onaylanmaya ne de insanları darlamaya müsait biri değilim. Çok rahatım bu konuda. Ben kendi bildiğim yolda kendim istediğim şekilde ilerlerim gerisi çok da düşünüp kafa yorduğum bir konu değil açıkçası.
bence en doğrusu kendin olmak. ne darlama ne de onaylanma ihtiyacı hissetmek. zaten o zaman ilişkiler sağlam ve kalıcı oluyor bence kendin gibi olabildiğinde
Aga kendin olmak değil rahat cool olmak önemli bence.
Asosyal dingil bir herif kendi olsa ne olurki :)
haklısın o konuda tabi.
Hiç kimse umrumda değil ya
seninki gene iyimiş benim "umrum" ' da umrumda değil :