Yaptıkları ve yapmadıklarını gayet iyi bilen ve kendi çıkarları uğruna kendisini şişiren "balon balığı" misal insanlardan temizleyebildiniz mi hayatınızı?
Çıkardım kendine faydası olmayan insanın bana hiçbir faydası olmaz. O çukurun içine battıkça battı bense bir şeyleri düzelmesi için çaba verdim. Gereksiz beni eleştiren, aşağılayan, kendimi kötü hissetmeme sebep olan herkesi bir çırpıda çıkardım ve hepsi hak etti bensizliği. Ağızlarına dökmeselerde bazı şeyleri davranışlarıyla resmen git dediler. Bende gittim...
Maalesef tamamen hayatımdan temizlediğimi söyleyemem. Bazıları bir çırpıda silemeyeceğim kadar hayatımın içinden insanlar. Bir yerden sonra önemsememeye başladım. Rahatsız edici gelmiyorlar.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Balon balığı işine gelmeyen durumlarda kendisini şişirir. Balon balığı misal insanlardan hayatınızı arındırabildiniz mi?