Güncellemeler
+1 yıl
Anladik herkes güzelmiş ahah
Kızım bu kadar güzel olmak zorunda mısın? derim kljklkkl
Sen de çirkin ol azicik jkjjk
İşte bu imkansız jkljlj istesem de olamam xd
Maşaallah de
Yanimda çok tatli birisi var yicem onu
Maşallah o zaman 😅
Öpücük atıyorum kendime
Cevap
1Cevap
Şahsen kendimle birkaç dakikalık aşk yaşıyorum.
Genelde iltifat ediyorum ama bazen tipe bak dediğim zamanlar da oluyor tabi😂
Ediyorum özellikle saçlarımdan gözümü alamıyorum...
Ediyorum diyorum ki kız ne bu güzellik böyle maşallah Allah özene bözene yaratmış 😄
Bazen
İltifat elbette💃
Küfrediyorum genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar