Agresifim kompleksliyim neden bu kadar negatifim?

Her şeye ters cevap veriyorum, inatçı ve huysuz nineler gibiyim. Ne olacak bu hoyratlığım? Nasıl daha sakin olabilirim? Gerçi sakin bir insanım ama bazen tepem atıyor işte. Çok iğneleyici konuşuyor muşum düşünmeden, pervasızca.. O an öyle geliyor içimden nasıl dizginleyeyim ki kendimi? Damarıma basmayın o zaman kardeşim bu kadar ağır konuşmayı kaldıramıyorsanız desem de kaba kalacak napsam bilemedim. Biraz kabayım galiba
Agresifim kompleksliyim neden bu kadar negatifim?
Cevapla