İlişkilerden hemen sıkılıyorum 29 yaşına geldim ne yapmalıyım?

Hayatıma kim girerse girsin gerçekten seviyorum başta sonradan soğuyorum herşeyi batıyor bu hep böyle mi sürecek? Ben böyle olmak istemiyorum insanlar uzun ilişkileri nasıl yürütüyor bilmiyorum ama bende uzun ilişki yasamak istiyorum ama olmuyor en fazla 7 ay sonuçta evlenince yıllarca evli kalıcam sıkılacak mıyım? Ben ne yapmalıyım? Uzun ilişkiyi nasıl yürütüyorsunuz? Ben neden böyleyim?
İlişkilerden hemen sıkılıyorum 29 yaşına geldim ne yapmalıyım?
Cevapla