Karşı cinsi gerçekten anlayabiliyor muyuz?
Bazen onlara karşı haksızlık yaptığımız, empati yapamadığımız, destekçi olamadığımız, onlarında kırılgan olduklarını fark edemememiz vs.. doğru mu?))


Karşı cinsi değil, benim için yeri özel olan insanı anlamam yeterli. Önemli olan da o olur sadece benim gözümde, diğerlerini anlamasam da olur, ki anlamak gibi bir gayem de yok.
Seven sevdiğini anlamalı, kalbini, ruhunu hissetmeli, kalbine dokunabilmeli. Gözlerinde kalbini görmeli. Kelimeler lal olaa da yüreğinden geçenleri duymalı.
İşte Azizim insan anlamadan sevemez. Her sevdim deyen de sevemez. Futbol takımına, bir eşyayı sevmek değildir bu duygu. Anlayabilme sanatıdır. İnsan görmeden sevebilir mi. Tabii ki de sevebilir.
Karşı cinsi anlamakta güçlük çekmiyorum genelde. Biraz empati duygusu ile içindeki durumu idrak edebiliyorum, anlayamadığım bir şey varsa da konuşarak çözüyorum
Bilmiyorum ki. Artık bildiğim tek şey onlara kendimi anlatmak istemediğim. Biri de gelse, anlasa, bir şey ifade etmeden anlasa, ince ruhlu olsa… Bunu dedim ya büyü kaçtı. Hayalden uyanıyorum, malum İnce ruhlu bir karşı cins olduğuna inanmıyorum.
Cevap
36Cevap
Bana adım atana koşmayı bıraktım. İşime nasıl gelirse onu anlar, onu bilirim.
Hayır zaten anlaşılmak istemiyorlar.
Bazen deniyorum. Başarılı olduğum söylenemez
Karşı cinsi anlamak gibi bir derdim yok.
kadınları gayet iyi anlıyorum genelleme yapmak doğru değil ama hepsi çözülmesi basit
Onlar anlayamaz
Boyunların da halkalar vardır dır Boyunlarını eyemezler.
Baksa da göremezler yüreklerin de gaflet vardır
Duymazlar kulakların da o an ki düşünceleri nin yankısı vardır.
Dil çok önemli insanların çoğu konuşmayı bilmezler
Hep beni anlasın demelerinin sebebi ise ne diyeceklerini bilmediğin den değil söylemeye korktukların dan dır.
🚬
Kadınları anlamaya çalışsak bile çok azı buna izin veriyor. Çünkü ya kendi oluşturdukları dünyaya girmeye izin vermiyorlar. Ya da izin verilse bile her yere set çekiyorlar. Bu yüzden istisna olanları anlamak gerek. Diğerleri için çabalamaya değmez.
Hepsi doğrudur anlaşılmak için anlamak lazım. Anlamak için de dinlemek lazım. Bir insana verilen en güzel ve en büyük değer onu gerçek anlamda dinlemektir.
Anlamak istiyorum uğraşıyorum sabır ediyor idim, ama dengesiz tavırlar olunca sürekli anlamak isteyesim kalmadı, kendi haline bıraktım
Şu yaşıma kadar yeterince öğrendiğimi düşlnlüyorum, yeterince alttan aldığımı da. Kaybetmemin sebeplerinden birisi de bu alttan almak olabilir.
Karşıt cins değişken halleri belli olmaz. 😃 Anlamaya çalışırken timarhanelik olurum ben kesin.😂😂😂
erkekleri genel olarak anlarım sadece cinsiyetle alakası olmayan fikir çatışması yaşadığım oluyor o kadar
Anlıyorum
Yaşıtlarımın çoğu akıl fukarası maalesef
Empati yapıp onu yerine düşündünmü işin içinden cıkıs olmuyor
Anlıyorum
erkekler çok düz
kadınları anlamıyorum çoğu zaman
bazen fazla bencil olup fark edemediğimiz zamanlar oluyor
Hayır istemiyorum. Bunu kaldıramam. Kadınlar çok derin düşünüyor.
Hepsini anlamama gerek yok. Tek kişiyi anlayayım yeterli.
Zaten anladığımı düşünüyorum. Mesele onların bizi anlaması.
Cinsiyetine bakmadan eğer bir insanı çok anlamak istiyorsam ona yoğunlaşırım ve gerçekten anlarım.
Karşı cins hem cins diye ayırmam ki değer verdiğim biriyse anlamaya çalışırım tabiki
Çok istiyorum ama yetmiyor karşı cinsi anlamak imkansız..
Hayir kimseyi anlayasim yok. Ben keyfim ve kahyasi mutluyuz😎😤😄
Evet anlamak istiyorum ama sanırım başaramadım daha
herşeyi farkedemezsiniz herşeyi anlayamazsınız çünkü siz insansınız onun için çok takılmayın
Anlamak için uğraşmıyorum. Saygı duymayı tercih ediyorum. Bana uymuyorsa da tepki gösteriyorum.
Anlamak isteyince anlarım
Pek hevesli değilim bu konuda
Bence iki taraf da çoğu zaman birbirlerine haksızlık yapıyor ve ilişkileri çoğunluğu buyuzden bitiyor
Olay karşı cins veya hemcins değil. İnsanları anlamaya çalışmak bile, çok zor.
Bazen anlaşılmaz oluyorlar ama ne yapçan idare etcen herkesin görüşleri farklı işte
Anlamak isterim tabii
Genellikle insanları anlarım dinlerim
Hayır anlamıyorum bazen
Evet bazen zor oluyor bu
Anladığımı düşünüyorum ben
İstemiyorum tabi, anlayıp napicam
İstemiyorum. Asıl o beni anlasin istiyorum 😅😂
Anlarsak tadı kaçar anlamamak daha iyi 🥳
Anlasilabilecek gibi degilsiniz
Beennnn anlıyorumm.😊
Ne istedikleri belli değil
Gayet iyi anlıyorum. Piriyim ben 😊
Artık anlamak için uğraşmıyorum.
Yeterince anlayabiliyorum.
ben kendimi anlamıyom onları hiç anlayamam
Görseldeki en sevdiğim film bu arada
İstiyorum ama anlamıyom
Anladıkça uzaklaşıyorum.. O yüzden hayır..
Pek hevesim kalmadı aslında.
Anladığımı düşünüyorum ama bazen lafa karıştırıcı
Evet isterim
Zor zor zor
Hayır
Anlamak isteyince anlarım
anlamıyorum
hayır gerek yok
Anlıyorum ✌️
Hayır
Elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?