Antidepresan kullanıyorum diye benden ayrıldı diş hekimi haklı mı?

3 aydır sevgiliydik
2 senedir antidepresan kullanıyorum diyince "delimisin" diyip ayrıldı benden

Bugün diş doktoruna gittim.. doktorla biraz samimiyetim var gözlerime bakınca ağladığımı anladı sordu felan

2 senedir antidepresan kullanıyorum diye ayrıldı dedim
Diş doktoru eski sevgilinin eğitim durumu ne dedi?
Lise mezunu bi fabrikada işçi dedim
""Yanlış anlama ama lise mezunu birinden ne bekliyosun kendini geliştirmemiş eğitimsiz. Benim nişanlımda duygu durum bozuklugu var senelerdir ilaçlar kullanıyo bu yüzden ehliyet bile alamadı ama hukuk fakültesini dereceyle bitirdi şimdi başarılı bir avukat.. erdemle (nişanlısı avukat) gurur duyuyorum. Sende boş ver bu egitimsizi. Antidepresan kullananlara deli diyenleri ciddiye almıyorum sende alma"" dedi

Sizce diş doktoru olan hanım haklı mı
Moralim çok bozuk yaaaa!!
Sizce antidepresan kullananlar deli mi :((
Antidepresan kullananlar delidir uzak durun
Antidepresan kullananlar deli degildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Antidepresan kullanıyorum diye benden ayrıldı diş hekimi haklı mı?
Cevapla