
sizce bu durum bir rahatsızlık mıdır?

Bende de oluyor güzellik 😄
Cevap
23Cevap
Bende seviyorum ama yüzümü kapatmadan yoksa anlamı kalmıyor
Bir bende yok herhalde böyle resim çekilme huyu falan sevmem pek resim çekilmeyi
Klasik kızlarda 1. alışveriş 2. resim çekme hastalığı her yaşta muhakkak görülüyor. Kronik bir rahatsızlık üzülme
Hastalık ben dış hekimlerin kullandığı aynada bile resim cekimmeye çalıştım 😂
İnsan kendini sevince böyle oluyor sanırım, biraz hastalık boyutu bu da yani evett
Kendini güzel biliyorsundur ve yansımanı çekmek istiyorsundur. Normaldir.
Evimizde toplam 6 ayna var ve galerimde hiç fotoğraf yok...
Evet nerde ayna görsem direkt yapıcağım iş foto çekilmek oluyo şsflşdls
Kendini beğeniyorsun demek ki..
fizik sana aitse acil spor yap
3 kilo fazlam var çok mu belli 🙄
basenler çok fazla
3 kilodan çok daha fazlan var
Tamam 3.5 kg 😂
Zayıfsın baya boyun kaç acaba
Ve fazlasiyla beg3nilme arzun var
Yok degil bu arada çok seksi görünüyorsun
Güzel kız
Fotosunu çekeyim bulunsun
Ben göz kırpıyorum
saplantılı piskopat aboo
sanki..
evet..
bildiğin hastalık bu :)
Değil abartı olmadığı sürece
Fiziğin çok çekiciymişşş
Ama sen çok iyisi. Ya
Bence değil
hastalık :)
Degildir kendini sevmektir bu
Sanırım
Evet hastalık.
Sen cekın
Normal
değil tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar