Sizce hangi cins kendini olduğundan farklı göstermeye daha çok meyillidir? Kadınlar mı yoksa erkekler mi🙄🙄?

Kadınlar da bu sinsiliği daha çok seziyorum ben. Hemcinslerime gerçekten bazen üzülüyorum. Erkekler bana göre kendini olduğu gibi gösterme konusunda daha başarılılar ama kadınlar bulunduğu kabın şeklini alıyorlar 🙄 Bir çok konuda yadırganmamak adına kendilerini saklayıp eleştirilmekten kaçınıyorlar. Biraz cesur olun ⚠️ Bu arada sadece dürüst bir feministim xd linçlemeyin boş yere takmam
Sizce hangi cins kendini olduğundan farklı göstermeye daha çok meyillidir? Kadınlar mı yoksa erkekler mi🙄🙄?
Cevapla