Pozitif enerjinin gücüne bence çok iyi. Pozitif düşünme hayata pozitif bakmak gerçekten tüm dertlere şifa olabiliyor. Bunun zaten birçok bilimsel kanıtı da var.
Negatif düşünceler bizi ancak negatif olaylara götürür. İyi düşünceler iyiliklere götürmesi de mantıklı olur burada.
Bir insana, kötü bakar isek yaptığı her hareket gözümüze kötü gelir. "Çekim yasası" olumlama yapılması kolay ama bizim zorlandığımız bir şey. Bunun üzerinde ilerleme kaydettim.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır hayatımı inançlara göre değil kanıtlara göre yaşıyorum. siz ne kadar inansanız da siz inandığınız ya da inanmadığınız için kötü ya da iyi şeyler olmaz. insan sadece inanmaya ihtiyaç duyar
yani güç derken pozitifsin abi işte hani daha ileri ne olabilir ki* belki karşındaki de pozitif olmaya itilir biraz öyle öyle domino taşı gibi ama zor. tr de dahada zor
Senın bole bir gücün vR bunu biliyorsun girdiğin ortamda kötü enerjini alıp gidebiliyisun ama modun senin düşükse ortam asırı kötü oluyor. Sen insanlara pozatif gelen birisin bu açıkça belli seninle intsgram olsun Bı zaman burada olsun çok konuştuk. Senın huyunu suyunu biliyorum seni kazanmak zor kaybetmek 1 dk bakıyor. Zor Bı insansın ama insanlarla konuşunca mutlu edebiliyorsun.
İnanıyorum ve yaşıyorum. Ne zaman pozitif düşünsem başıma olumlu şeyler gelir. Olumsuz bir olayla bile karşılaşsam üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum ve onu alt ediyorum. Pozitif düşün, pozitif olsun benim mottom hatta ☾
@sudesiyahseven inanıyorum, zaten sen de o güç mevcut güzel kızım. Eğer olumlu düşünürsek her zaman olumlu şeyler bize gelir. Tek yapmamız gereken ise, içimizdeki o güce odaklanmak ve her zaman dimdik durmak küçük prenses👸🌼🤍
Gayet tabi ki, pozitif biriyim, her şey için mutlaka iyi düşünürüm, bu yüzden hayatımda kötü giden çok az şey vardır :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
öncelikle takım elbise tarzı giyinmeyi bırakmalısın. gelelim soruna pozitif enerji her zaman iyi gelir insana.. en azından güldürür o güne iyi başlatır.. yetmez mi hayırlı geceler
Hayata pozitif bakabilmek çoğu zaman sizi ayakta tutar. Pozitif bir arkadaş sizi yerden kaldırır. Ben pozitf arkadaştan , dosttan ve kardeşten yanayım.