Kızlar birbirinizle nasil gecinebiliyorsunuz?

kendimi bildim bileli hemcinslerim bana şeytandan bile korkunç geliyor niye bilmiyorum genelde durduk yere ellerinde olsa beni oracıkta öldürecekler gibi nefret ediyorlar ennn masum duran kız bile onun yanında daha fazla ilgi çektiğimi görünce bana seri katil bakışları atıyor ve birbirleriyle iyi anlaşıp beni dışlıyorlar çok sevdiğim arkadaşım da oldu ama bir tane sadece hayatım boyunca onunla da görüşmüyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
erkekler bi anlığına sinirlenip 2 saniye sonra bebek gibi oluyorlar eğer ona göre davranırsan ama kızlar nedensizce nefret ediyorlar iyi davranıyorum yine uğraşıyorlar
Kızlar birbirinizle nasil gecinebiliyorsunuz?
Cevapla