Duygularınıza mı daha çok güvenirsiniz, mantığınıza mı?

Duygularınıza mı daha çok güvenirsiniz, mantığınıza mı?
Selam,
hep dengeli olmasını savunduğum ancak bazı durumlarda ağır basması gerektiği; duygu ve mantık. Gerek aşk ilişkilerinde gerek arkadaş ilişkilerinde arada kaldığımız seçimler olacak/oluyordur elbette. Siz bu durumda hangisini dinliyorsunuz?
Duygularınıza mı daha çok güvenirsiniz, mantığınıza mı?
Cevapla