
hep dengeli olmasını savunduğum ancak bazı durumlarda ağır basması gerektiği; duygu ve mantık. Gerek aşk ilişkilerinde gerek arkadaş ilişkilerinde arada kaldığımız seçimler olacak/oluyordur elbette. Siz bu durumda hangisini dinliyorsunuz?

Mantık beni A noktasından her türlü Z noktasına götürür. Duygularım ise ortada bırakır. Bu yüzden mümkün olduğunca hiçbir duruma duygularımı katmamaya özen gösteriyorum. Kediler hariç onlara her zaman duygusalım.
Psikologlar ölümden sonra gelen derin acıyı atlatabilmek için yas tutmanın gerekli olduğunu söylüyorlar. Biz acılarımızı bağıra çağıra, ağıt yakarak, kendimizi yerden yere atarak, hatta biraz abartarak, çok yoğun bir biçimde yaşıyoruz ve gene psikologlara göre, bu yüzden daha hızlı iyileşiyoruz.
Duygularıma güvenirim. Duygunun olduğu bir yerde mantık pek kalmıyor. Keşke birazcık mantık kalsa...
Duygular arka plana atılınca mantık konuşuyor. Başlarım böyle mantığa:()
Bir ipte oynayan iki cambaz gibiler. Birbiri ile dans eden, dengesiz ritim tutan haller. Duyguya yönelsem mantık, mantığa yönelsem duygu küsüyor.
Cevap
23Cevap
Mantığıma ve zekama
Duygular herzaman gercegi gizler mantıkta bu duygulara neden sorusunu sorduruyor bende sorguluyorum... Duygular hep 2 pilan duygularla yaşayanı hayat her üzer
Dengeli olmayınca dengesizleşiyorum ben olmuyor yani o yüzden şu an böyle nötr dengesiyle gayet iyiyim.
Genelde mantığıma güvenirim.
Duygusal açıdan bakmak güvenli olmuyor.
Haklı mıyım hanımefendi?
hayır değilsiniz beyefendi
Hayır öyleyim hanımefendi
hayır değilsiniz
Hayır öyleyim
o mantık bana sökmez :p
Mantığım: Sattın beni!
Duygularım: Boş ver onu kıskanıyo seni
😂😍
Ben duygularımla hareket ederim ama bana hiçbir fayda sağlamadı bu zamana kadar o yüzden mantığımla diyorum.
Hep duygularımla hareket ettim hiç bir faydasını görmedim
Duygularımla hareket ediyorum ben. Duygularıma güveniyorum. Hep mantık kullanırsak hayat sıkıcı olur
Duyguları o kadar yoğun hissediyorum ki, Allah bana hırs da verseydi alev alırdım.
Kesinlikle duygularıma ve vicdanıma güvenirim 👌✨
Benım duygular iptal , mantıgımla hareket edıyorum
Duygularıma
Mantığıma daha çok güveniyorum duygular yanıltıyor
Duygular yanıltmıyor genelde
Hep. ikisi arasında kalıyorum
Duygumun Allah belasını … tabi ki mantık
Mantıktan yanayım her zaman
Genelde mantık hepte doğru karar
Mantığıma..
her zaman mantığıma güvendim..
Yerine göre..
Mantıkkk
İkisine de güvenimiz kalmadı açıkçası
Duygular bazen mantığı devredışı bırakıyor.
Güçlüyüm mantık
Mantığıma
Mantığıma
Mantık
Mantığıma
İkisi de karışık
Dengeli olmalı
Mantığına genelde
Duygu
Mantığıma
Duygularıma
Her ikisine de
Mantık.
her ikisini tartarım
Mantik elAMdülilllam
Duygu
Mantık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?