Her insanın yaşaması gerektiğini düşündüğün bir deneyim var mı?

Benim var

¤ Bir insan sevildiğini hissetmeli
¤ Tabiki birde yetişkin olarak borçsuz olmak
¤ Sevildiğin insan tarafından sarılmak
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru Tesekkurler KS
Her insanın yaşaması gerektiğini düşündüğün bir deneyim var mı?
Cevapla