Kadınlar neden gücü eline aldıklarında çok acımasız oluyor?

Ben istisnasız her kadının içinde kötülük yattığını düşünüyorum. En iyi kadın da olsa gücü eline alınca şımarıyor ve acımasız oluyor. Erkeklerde bu yok mesela, gücü eline alınca şımarmıyor ve yine akıllı davranıyor. Ama kadınlar gücü eline aldıklarında öyle bir şımarıyorlar öyle bir acımasızlaşıyorlar ki Firavun yanlarında melek kalır. Zaten geçmişte de kadınlar her zaman kötülükle bağdaştırılmış, Sümerlerden günümüze kadar. Neden sizce?
Kadınlar neden gücü eline aldıklarında çok acımasız oluyor?
Cevapla