Karakter olarak soğuk, ciddi ve az konuşan kadınlar itici mi gelir?

Şunu belirteyim ki güler yüzlü girişken olmak nasıl karakterle alakalıysa bu da karakterle alakalı. Hani "zor kadını oynamak" gibi bir şey değil. Soğuk biriyim çok konuşmam ciddiyim. Gereksiz tebessüm edince samimiyetsiz oluyorum bence.
Karakter olarak soğuk, ciddi ve az konuşan kadınlar itici mi gelir?
Cevapla