Sabırsız ve aceleci biriyim bu durumdan çok sıkıldım ne yapmalıyım?

Her hangi bir şey yaparken dahi hemen sonuç bekliyorum. Aşırı sabırsızlanıyorum atıyorum resim çizmeyi öğreniyorum hemen bir harika sonuç çıksın istiyorum ortaya. Örnek 2: dil öğreniyorum. 2. Gün hemen pes ediyorum… hani sonuç yok ya ortada sabırsızlığım zerre ileri götürmüyor beni. Bu durumdan aşırı sıkıldım. Umarım beni anlamışsınızdır bu yazıyı dahi aceleyle yazıyorum.
Sabırsız ve aceleci biriyim bu durumdan çok sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla