Çok uzun zaman olmuştu analiz sorusu paylaşmayali profilinde kendi fotosu olan yüzü görünen herkese benden bir analiz hediye başka yerde bulamazsiniz ve çok nadir sorarim haberiniz olsun 😉😂
Neye olduğunu tam kestiremiyorum ama biraz takıntılı bir insan olduğunu düşünüyorum genel olarak sert mizaçli birisin arkadaş grubun varsa muhtemelen o grubun asabisi ve çok kızan kişisi sen olabilirsin ama anaç bir insan olduğunuda düsünüyorum. Hayatta bazi hayal kırıklıklarin olmuş o zamandan sonra sanki icinde bir şeyler artık eskisi gibi değil. Hayata dair planlarin var ama gerçeklesecegine dair umutlarin biraz azaliyor gibi diye hissettim.
Az biraz agresif ve huysuz bi yanin var kardo sevmediğin insanlar genelde bu yanini çok görür ama arkadas ortaminda aksine çok konuşkan çok gülen birisin sert ve kuralci bir ailede dogup büyüdüğünü düşünüyorum öyle çok rahat laylaylom büyümemişsin hayatin sillesini yemiş öyle olgunlaşmiş birisin ileriye yönelik adımlarini artık daha sağlam atmaya karar vermiş birisin
Ölçülü bir kişiliğin var diyebilirim hayatinda kendi belirlediğin bu ölçülerin dışina çok çıkmamayi tercih ediyorsun onun dişinda renkli bir kişiliğin var bazen seni uzecek olaylar olsada hayattan zevk alacak seyler bulmayi bilen pozitifliği seven birisin. Zeka da görüyorum sende çok insan tanımış bir çok insanin iç yüzünü görmüş ve artık insanlara kolay kolay kanmayan akıllanmiş ve tecrubeli biri haline gelmissin ayni zamanda hayata ve geleceğe dair hala umudun var umudunu yitirmemişsin umarim hiç yitirmezsin
Çok oturaklı aklı başında bir insansin öyle aşırılıkları aptallıklari pek sevmiyorsun karşında kendin gibi insanlari bulabilmek seni mutlu ediyor. Hayalleri ve idealleri olan birisin kolay kolay heyecan yapmazsin genelde sakin birisin hatta arkadaşlarin seni ruhsuz biri olarak bile tanimlayabilir ama içinde oyle bir insan degilsin sadece duygularini insanlara yansitmak istemiyorsun
Kanka tam tersi fazla oturaklı değilimdir aptallıklara gülerim kendim gibi veya değil mutlu insan görmeyi severim hayallerim ve ideallerim yok kurallarım yok heyecan yapmam hiçbir şey beni heyecanlandırmaz ama sakin değilim kanka arkadaşlarım benimle çok eğlenirler genelde muhabbeti ben açarım ilerletmeye çalışırım espiri felan yaparım en azından duygularımı yansıtırım çünkü bu umrumda değil karşımdaki insanları fazla ciddiye alamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yap bakalım analizimi.
Yap bakalım
Senin yorumun iftardan sonraya kalsin olmaz mi
Niye şimdi değil 😒
İş çıkış saati iftar yaklaşti falan ya 😂
Peki o zaman iyi iftarlar 😀
Teşekkürler sabırsız hanim sizede 😂
Neye olduğunu tam kestiremiyorum ama biraz takıntılı bir insan olduğunu düşünüyorum genel olarak sert mizaçli birisin arkadaş grubun varsa muhtemelen o grubun asabisi ve çok kızan kişisi sen olabilirsin ama anaç bir insan olduğunuda düsünüyorum. Hayatta bazi hayal kırıklıklarin olmuş o zamandan sonra sanki icinde bir şeyler artık eskisi gibi değil. Hayata dair planlarin var ama gerçeklesecegine dair umutlarin biraz azaliyor gibi diye hissettim.
Boş vakit buldum yazdim aç karnina bu kadar oluyor 😂
Teşekkür ederim eline sağlık ama gömmüşsün beni resmen, hiç iyi huyum yok mu benim 😀 tok karnına bidaha isterim 😤
Çok gömmedim bee karakter bu yani bazi insanlar asabi olabilir bak bende asabi bir insanim ne var bunda 😂
Teselli veriyor üstüne birde sağol ya çok iyisin 😂
Dur bi karnimi doyurayim da tekrar bakicam tamam 😂
Bak merak ettim simdi
Az biraz agresif ve huysuz bi yanin var kardo sevmediğin insanlar genelde bu yanini çok görür ama arkadas ortaminda aksine çok konuşkan çok gülen birisin sert ve kuralci bir ailede dogup büyüdüğünü düşünüyorum öyle çok rahat laylaylom büyümemişsin hayatin sillesini yemiş öyle olgunlaşmiş birisin ileriye yönelik adımlarini artık daha sağlam atmaya karar vermiş birisin
Sana bişey soyliyimmi helal vallahi beni benden iyi tanıyorsun o falcisi psikoloğu felan halt yemiş yanında
Ellerine sağlık
Bunu nasıl analiz ettin Mesleki biseymi
Kanka orasi biraz uzun hikaye ama mesleğim degil sadece arada canim çok sıkılırsa yapiyorum eyvallah 😂
Heyecan yaptım
Ölçülü bir kişiliğin var diyebilirim hayatinda kendi belirlediğin bu ölçülerin dışina çok çıkmamayi tercih ediyorsun onun dişinda renkli bir kişiliğin var bazen seni uzecek olaylar olsada hayattan zevk alacak seyler bulmayi bilen pozitifliği seven birisin. Zeka da görüyorum sende çok insan tanımış bir çok insanin iç yüzünü görmüş ve artık insanlara kolay kolay kanmayan akıllanmiş ve tecrubeli biri haline gelmissin ayni zamanda hayata ve geleceğe dair hala umudun var umudunu yitirmemişsin umarim hiç yitirmezsin
Pozitiflik dışında doğru evet Teşekkürler 🤩👊🏻
Valla ben hala negatif bir insan oldugunu düşunmuyorum 😂 rica ederim
Polyannayı bile dert keder sahibi yaparım 😄
Kendine yazik yapma öyle şeyler 😂
Fotoğraf değiştirip yeniden yorum istiyor muyuz bu poz yanlış oldu herhalde çok iyimser görünüyormuşum 🤣🤣
Şansını dene 😂
Agresif negatif bir pozum yokmuş bu olsun 😂
Ben yorumlarimda pek yanilmam kolay kolay gercekten agresif negatif bir insan bu kadar güler mi de bakiyim bana 😂
İçimize ağlıyoruz 😂 şaka bir yana gerçekten görüp görebileceğin en negatif insan olabilirim 😄
Tamam tamam inandim negatif insan 😂
😡 🤪
Şahsen ben bulmuştum
Ne bulmuştun?
Buna benzer soru
Onuda ben sormuş olmayayim 🤔
E karakter analizim nerde
E fotoğrafin nerde 🤔
orada duruyor
Ona yorumum çok güzel bir çizgi karakter olur tatmin ediyorsa sıkınti yok
Bence daha çok suratsız anime karakteri
Foto varsa analiz var yoksam yoh 😂
Yap kankam
Yüzundeki maskeyi çikartta gel kardo tam yorum yapacam aklim karisiyor ya
Olmaz, maske mesafe temizlik önemli.
Yap hadi kankam
Çok oturaklı aklı başında bir insansin öyle aşırılıkları aptallıklari pek sevmiyorsun karşında kendin gibi insanlari bulabilmek seni mutlu ediyor. Hayalleri ve idealleri olan birisin kolay kolay heyecan yapmazsin genelde sakin birisin hatta arkadaşlarin seni ruhsuz biri olarak bile tanimlayabilir ama içinde oyle bir insan degilsin sadece duygularini insanlara yansitmak istemiyorsun
Eyvallah kankam
Ne demek doğru mu bari bi yorum yapsaydin 😂
Kanka tam tersi fazla oturaklı değilimdir aptallıklara gülerim kendim gibi veya değil mutlu insan görmeyi severim hayallerim ve ideallerim yok kurallarım yok heyecan yapmam hiçbir şey beni heyecanlandırmaz ama sakin değilim kanka arkadaşlarım benimle çok eğlenirler genelde muhabbeti ben açarım ilerletmeye çalışırım espiri felan yaparım en azından duygularımı yansıtırım çünkü bu umrumda değil karşımdaki insanları fazla ciddiye alamıyorum
Annenin karakterinden bahsedelim mi?