Kontrol ederim bir süre yapmaya devam etsin biraz daha şahit olayım. Eğlenirim bununla yani. Ben kendimden emin olduktan sonra kimin ne dediğinin hiçbir önemi kalmıyor çünkü. Çok sevdiğim bir söz var Birileri arkanızdan konuşuyorsa onlardan öndesiniz demektir.😎
Ben kasimpasaliyim o yüzden Beyoğlu dan aşağı kasimpasa derim bu arada bırakın herkes dilediğini dilediği yerde konuşsun siz kendinizi bildikten sonra hiç sorun yok bu aralar asabilesen her kez gece kuşu benle yattı yazdı diyor sanırım insanın ilişkisi bitince millete malzeme çıkıyor pok atacak yer arıyorlar ama çok seviyorum milletin hevesini kursağında bırakmayı
Yapıp kuduranlar vardı kendi yaptıklarını ortaya koydum rezil olup gittiler. Nicke adam, kadın yazmayla olmuyor önce o vasfı yerine getirmeleri gerek. Hep de boş, çirkin, silik insanlar ulaşamadıklarını hasetle kötülerler.
Gülerim. Yanlış olan noktalar varsa kendisine bildiririm. O kısımları şu şekilde değiştir diye söylerim. Dedikodu yapmanın da bir raconu var. Yalan yanlış yapmıyorsa o kadar bilgiyi hakkımda nasıl edinmiş? Helal olsun cidden🤣
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Güzelce ifşa ederim benim hakkımda laf çeviriyor ama bunların hepsi kendisinin altyapısını oluşturdu birer oyun diye bunu güzelce ifşa ederim rezil ederim daha sonra aklına bile gelmeyecek şeyler yaptıktan sonra olayın içinden çekilirim kendimi haklı çıkartmak da üstüme yoktur O yüzden canımın sıkılmasını istemiyorum
Ses kayıtlarıyla birlikte mesaj gönderirim Gücün yetiyorsa yüzüme karşı da konuşsana bu söylediklerini. Seni savcılığa versem haklıyım ama uğraşmak istemiyorum. Seni Allah'a havale ediyorum. Hakkımı helal etmiyorum. Senin söylediklerine benim sevdiklerim, ailem inanmaz. Sana inanmak isteyenlerde bende olmayan kişiler, bunun da bir önemi yok derim. Belki yüz yüze de konuşabilirim ama iftiracı bir kişiyle de uzun uzadıya muhattap olmak istemediğim için mesaj göndermeyi tercih ederim.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Bu kayıtları ona atarım. Ve benim senin gibi insanları lekelemek, hayatlarına brunumu sokmak adetim yok çünkü bu insan olmamak demektir derim. Ahlaklı oluşuma şükret yoksa bir dahaki sefere geçici olarak senin gibi olurum derim. Adam olmazsa artık pazarda okur kendi maceralarını.
Öncelikle dost değil düşman olduğunu anlamış olurum. Tehlikeli bir insan olduğunu düşünürüm. Ve her zaman savunduğum bir tez vardır. "Bu gün gelip sana birinin dedikosunu yapan insan yarın öbür günde senin dedikodunu başkasına yapar" sözünü doğru bulurum. Tabi ki bu durumun önüne geçerim ve o kişiyi uyarır ikaz ederim. Benden uzak durmasını söylerim. Rahatsız olurum bu durumdan elbette
Babam ikinci kez evlendi. 2 gün sonra dedikodumuzu oğlunun yaptığı halamın evine gideceğim. Bir yandan diyorum ki o kadar onların evinde kalacaksın boş ver. Bir yandan diyorum ki al ayağının altına ez o kim ki. Duruma göre bakıcaz
Asılsız dedikodulara kulak asmam ama onunla alakalı elime ses kayıdı, video veya ekran görüntüleri elime geçerse intikam için değil ona ders vermek niteliğinde bir ayar veririm. En mutlu gününü ve anını beklerim ifşalarım haha :D
1 yıl önce burada yapılmıştı. Sevgilim olmadığı halde sevgilimi aldattığım yalanı çıkmıştı. Hakaret edenler falan olmuştu. Öğrendikten sonra hesap sordum yapanlardan.
Direk mahkemeye suç duyurusunda bulunurum herhalde... Ama bazen insan yinede, her ne kadar dedikoduda yapmış olsa karşı tarafı düşünüp böyle bir şey yapmamak için kendini durduruyor.