İnsanları affetmek erdem midir yoksa zayıflık mıdır?

Sizce yapılan bir hatayı göz ardı etmek, tolere etmek güçlü denilebilecek karakter yapısına sahip insanların tanıdığı bir imtiyaz mıdır?

Yoksa güçsüz insanların değer verdiği, kendileri için önemli sayılabilecek insanları kaybetmemek adına kendilerinden ödün vererek olanları sineye mi çekmesidir?
İnsanları affetmek erdem midir yoksa zayıflık mıdır?
Cevapla