Tartisirken asiri heyecan yapiyorum ve cok kafama takiyorum acil yardim eder misiniz?

ben biriyle tartışırken (ozellikle yakinimdaki insanlarla) aşırı stres oluyorum kalbim falan carpiyor ve sonra bu tartismayi asiri kafama takiyorum karsi taraf umursamasa bile ben surekli dusunuyorum ve bir nevi kendimi ezdiriyorum ve tartisma sonrasi onlarin tavrını kontrol etmek icin muhabbet kurmaya calisiyorum bu durumdan nasil kurtulabilirim psikologa falan da gittim ama bir turlu kurtulamiyorum bundan yillardir ayni seyi yasiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim :(((
Tartisirken asiri heyecan yapiyorum ve cok kafama takiyorum acil yardim eder misiniz?
Cevapla