Neden duygularınızı ifade etmekte zorlanıyorsunuz?

Çoğunlukla hepimiz ara ara yaşamışızdır bu duyguyu. His yoğunluğundan dolayı olabilir bu tarz şeyler. Ama bazılarında bu kişiliğin bir parçası olmuştur. Bu durum nasıl aşılabilir, sizde nasıl bu durum?
Neden duygularınızı ifade etmekte zorlanıyorsunuz?
Neden duygularınızı ifade etmekte zorlanıyorsunuz?
Cevapla