Ben bu cümleyi kolay kurabilen biri değilim. Şimdiye dek hiçbir arkadaşıma seni seviyorum, sana değer veriyorum diyemedim. Hissettirdim orası ayrı ama bir türlü dile getiremedim. Sözcüklere dökemedim...
Evet derim, insan sevdiklerinden duymak istiyor bu cümleyi. Kötü anında, canı sıkkınken ya da durduk yere söylenmesi bile fazla iyi hissettiriyor. Anlamını yitiren bir cümle değil benim gözümde, o yüzden isteyen istediğine, istediği kadar söylesin.🤷♀️
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Çok nadir.. 😅 Kolay çıkmıyor o kelime benim ağzımdan.. Özellikle aile bireyleri değil de hayatımda biri varsa sık sık söyleyemem.. Yansıtabilirim ama dilden fazla dökülmez.. Keyifli günler..
İstesem çekinmeden rahatlıkla söyleyebilirim. Ama söylemiyorum. Ne gerek var? Zaten sevildiklerini yeterince hissettiriyorum. Hissettirmek söylemekten daha önemli.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Evet, tüm sevdiklerime açıkça diyorum. Sokakta hemcinsim olan arkadaşıma görüşürüz seni seviyorum dedim. Bir teyze baktı baktı bize yüzünü ekşitip gitti 😂
Yazarak kendimi daha iyi ifade etsem de çok nadirde olsa söylüyorum. Ayrıca demek ki neymiş erkekleri bu konuda suçlayıp yargılamamakta lazımmış biz de bu işi çok iyi beceremiyoruz bence. :D
Derim düşüncelerimi ve hislerimi çok çabuk belli ediyorum egerki zeki insansa anlar ama değilse konuşsan da bazı insanların algılama problemi var. Kimiside bi bakışta anlar.