
İyi değilim tabiki...
Karşıma geçip iyimisin diye sorma gencecik yaşımda adam öldürmeyim:)))

Samimiyetim varsa içimi dökerim.
Onun dışında sıradan sorulan bu soruya merakını gidermek için iyiyim der geçiştiririm.
Çünkü bilirim ki benim iyi olup olmadığımı bilmek için değil, merakını gidermek için sorduğunu...
Benim gerçek anlamda kafamın içinden geçenleri, eylemlerimin nedenlerini sadece beni gerçekten iyi tanıyan insanlar bilebilirler.. Ruh hali olarak zaten iyi olmadan iyiyim demek aşağı yukarı herkesin yaptığı bir eylem.. Fakat ben anlık duygu durumum hakkında maskeleme yapmam.. Genelde derin bir konu varsa ortada o zaman zaten neden bunu herkesle paylaşayım ki.. Ben düşüncelerimi olduğu gibi söylerim sakınmam fakat kişisel özellerim de var.. Bu zaten böyle olmalı.. Her şey herkesle paylaşılmamalı.. Keyifli geceler..
genellikle iyi derim derdim çarşafa anlatmam
Çünkü yarın başım ağrıyabilir En iyisi yalnız kalmak insana en iyi gelen şey başka bir insanın heleki tanıdığım için sana iyi gelmesi sadece birkaç tane veya bir gün birkaç gün daha sonra bunu yaptığın için pişman olabilirsin
İyiyim, iyi diyelim iyi olsun ya da şükür derim.
Olanı anlatmak istemem.
Anlatınca herhangi bir rahatlama olmuyor.
Benim sorunlarım ile başkasını bunaltmak veya sıkmak istemem hiç.
Kendilerinin anlatması hoşuma gider.
Bana gelince ben anlatmam, iyi gelmiyor bana.
Cevap
21Cevap
Ben genellikle hatır sorana iyi diyelim iyi olalım derim.
Çok politik bi cevap ama bu😅
Herkese dert dökmem
Kimse sormuyor bende ilgilenmiyorum
Kendime yakın görüyorsam samimiyetine inandığım yakın olduğum biriyse eğer içime atıp derdimi yutum iyiyim demeye dilip varmıyor illa anlatıcam söylicem ama pek bir samimiyetim olmayan biriyse aman bune ne anlatıcam yav deyip iyiyim der geçerim.
Açık uçlu cevaplar verip sohbeti ilerletmek isterim (duruma göre) sohbet etmek istemediğim kişilere teşekkür ederim der geçerim.
Gerçek derdimi kimseye anlamam
İyi der geçerim. Soran da zaten gerçekte nasıl olduğumla nadiren ilgileniyor olur.
İyisin iyisin sen de...
:D
Ben genelde hep iyiyim derim. Çok dolmadıkça kimseye anlatmayı tercih etmiyorum. Dertlerimi paylaşmak bana uzun ve yorucu geliyor..
İyiyim der geçerim derdimi anlatmayı sevmiyorum içimde yaşıyorum.
Samimi bulduğum ve çözüm sağlayacak biri ise anlatırım olanı iyi ya da kötü..
İyiyim derim genelde. Anlatmayı sevmem içimde yaşarım.
Hep iyiyim derim, gerçekten merak eden sormaz anlar halinden nasıl olduğunu zaten.
Halimi hatrımı soranlar iyi hissetmemi sağlıyor iyiyim diyorum.
Kişiden kişiye değişir o vereceğim cevap ama gelende iyiyim
Aman iyiyim der geçerim. Zaten herkes dert yuvası olmuş bide benle mi uğraşsınlar. Bide zaten bu soru da adet yerini bulsun diye soruluyomuş gibi. Bence kimse gerçekten iyi olup olmadığımızı merak etmiyo.
İyi görünmek zorundayız bazı düşünceler içimizde yaşanmalı
"Teşekkür ederim, iyiyim siz nasılsınız" derim. Olanı sadece çok samimi olduğum kişiye söylerim.
Halimi hatrımı hayatımı bilene açık açık söylerim bilmeyene iyiyim sen nasılsın derim
Samimi olduklarım dışında cevap vermiş olmak adına iyiyim diyorum sadece.
Yine mi fenomen olacaksın teyze?
Olmiyim mi😕
O zaman niye feno hesabını sildin ki?
İyim derim kimseye içimi dökmem
'İç güveyinden hallice' derim.
Iyiyim der susarım detay vermem
İyiyim derim iyinolmaya çalışıyorum derim bu kadar
İyim ama iyi değilim derim
Sıradan iyiyim..
kisiden kisiye
İyi der geçerim
İyiyim derim hep
şükür der geçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?