Bir ara aileme layık değildim. Sorunlu bir çocukluk geçirdim. Eve geç gelmeler, başı belaya sokmalar, mekan mekan gezmeler. Tabi bunlar hızlı dönemlerde kaldı. Artık her şey çok güzel.
İlişkilere karşı layık görülmüyorum ne sevgiliye ne cinsel ilişkiye vs. görülseydim şu an kaç yıllık ilişkim vardı bu benim hayatım benim gibiler buna layık değil ♿ bazıları evleniyor falan ama ben neden sevilmiyorum o zaman yakışıklı biriyim kendimi hiç kötü tip olarak görmedim kalbim de temiz saygılı biriyim büyüklerime kücüklerime karşı ama sevdiğimi aşkımı itiraf edince ne yazık ki hayır cevabı ile karşılaşıyorum neden böyle 🤷♂️
Ben her şeyin en iyisine layığım. Diğer insanları tanıdıkça ve yaptıkları kötülükleri gördükçe kendimle daha fazla gurur duyuyorum. O yüzden her şeyin en iyisine layık olduğumu düşünüyorum. Ancak sadece ailenin en iyisine sahibim. Diğer şeyler çok uzak bana. Ama zaten bu dünyada kimse layık olduğu şekilde yaşamıyor... Şimdi bunu görenler bana egolu diyecekler ama egoyla alakası bile yok bu durumun...
Hayır olmadı. Yaptığım şeylerde bulunduğum ilişkiler de tanıdığım insanlar da hepsini hak ettiğimi düşünüyorum hak ettiğimi düşünüp kararımı verdim çünkü.
Bonsoir! Evet aileme layık birisi değilim kesinlikle. Benim gibi birine katlanmak zorunda olmaları beni üzüyor. Onlara yaşattığım sıkıntılara rağmen beni sevdiklerini hissedebiliyorum :') . <3
Olmadı tam tersi hak ettiğim yere fazla gelemedim asıl
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Buradan devlet büyüklerine sesleniyorum! Ben bu Turkiyede yaşamaya layık biri değilim 😞 beni amerikaya, ingiltereye, almanyaya ya da isvicreye yollayın benim layık olduğum yerler orası arz ederim 😅