şu an hissediyorum 🤦🏿♀️Arkadaşlar galiba ben hastalancam ya boğazım çok acıyor ağağağ😭


Allah seni yaratarak sana değer vermiş sen zaten Allah tarafından değerlisin kafana takma daha güzel günlerin olur ve olacaktır
Çok geçmiş olsun. Çabucak toparlarsın inşallah.❣️
Çok saol ya çok teşekkür ederim 💞🤒
Cevap
10Cevap
Evet kendimi değersiz hissettiğim oldu.
Her şeyi ya da herkesi hissedebilirim ama kendimi hissedemem..
Hissediyorum çok yoğunluk olunca. Sanki boş yaşıyorum😝😂 Ama sağolsun kendime olan sevgim saygım var. Yoksa kaldıramazdım yaşanılanları🙂
Zaman zaman yakalanıyoruz jxnxhddj
Hayir ben her zaman her halim değerlidir
Hemde çook.
Oluyor hep
Oldu evet
Oldu
Hayır asla
neredeyse her gün
Evet maalesef
Herzaman.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar