Neler yapıyorsunuz bakalım gençler kendini genç hissedenler..😃
İyi geceler 🙂
İyi geceler 🙂
İftara misafirlerim vardı bu akşam. Temizlik, yemek, bulaşıktı derken dıkıldım kendimi dışarı attım. Yeni döndüm eve. Normalde de bu saatlerde uyuyan biri değilim 3-4ü buluyor :)
Merhaba ; uyku tutmaması güzel bir şey oluyor bazen. kimi insan dertten uyku tutmaz kimi insanı heyecandan kimi insanı ise hiçbişey yapmamaktan uyku tutmaz tabi bu çeşitlendirilebilir ve asıl sebep bulunabilir:)
Bana gelecek olursak ben sahura kadar uyumuyorum ( ramazan dolayısıyla uykuya kapalıyız :D
Genç ve kendini genç hissedenlerde temelli daha bir heyecanla uyku tutmuyordur şimdi :) neler yapıyorum film dizi kitap vs takılıyorum bende :)
Ve mevlananın güzel bir sözünü koyalım buraya :) iyi geceler <3
watsaptan el salladı. Efendim dedim
Yok öylesine yazdım sıkıldım biraz da, Ne yapıyorsun müsait değilsen belirte bilirsin anlarım dedi. z
Ben de yazacaktım ama vizelerin var diye yazmadım dedim4
telefon ettim. iki saat konuştu. sonra geç oldu falan filan dedi. Ben uyuyacak herhalde sandım. Wapsaba girdi çıktı 2 saat
Kendi mi değersiz hissettim, can sıkıntısı geçti ya da benim muhabbet sarmadı. watsaptan daha önemli biri mesaj attı beni anında şutladı gibi oldu. uykumu kaçırdı
Hahaha soru başlığında hadi beni deyince aklıma recep ivediğin " hadi ben ger! sekalıyımda sen niye benim peşimden geldin maal nurullah" repliği geldi ya ayh allahımm🤣🤣
Çok mersi dankeşön 🙏🤓👸
Cevap
61Cevap
Ben gündüz güzellik uykusuna yattıydım. Ondan uyumadım
Sigara ve müzik dfgdfg
Müzik dinliyorum. Bu müziği dinliyorum. Sanırım müzik dinlediğim için uyumadım. Belki de düşüncelere daldım. Hangisini yaptığıma bende karar verememiş durumdayım :-)
Buraya girdim çıkamadım zaten vakit yaklaştı.. İyi geceler 🌺
Diyarbakırdan arkadaşım geldi. Evine geldim. Nerede çalışacaksın vs. Muhabbeti yaptık. Havadan sudan., eve geçerim birazdan
Uykum yeni geliyor, birazdan uyurum.
adamsın :D
Sağol kardeşim benim. Sende öylesin 😄
Eyvallah :D
@EmirAdakul Yere bakan yürek yakan seni :D
Yoh bee :D
Anlatmam. Aramızda + şişe değil Rakı.
@emiradakul Gözüm üstünde :D
Hahahah Allah Allah benim niye haberim yok yaptığım şeyden acabası :D
@EmirAdakul Emir'im tamam :D aramızda ama unutma seni izliyorum hasdkasd
Yok yok söyle merak ettim bende :D
@EmirAdakul Seni sabah nerede yakaladım? :D
Ben de cidden bir şey yaptım sandım ya :D kız nasıl olduğunu sormuştu kırılmasın diye iyisin yazdım :D
@27esmerim bu biraz erkek muhabbeti :D ondan seni dahil etmiyorum. Kusura bakma
@EmirAdakul :D:D jasdjaks takılıyorum olum sende. Minnoş kalbini biliyoz yoksa :D
Bugun de herkes bana takılıyor :D
@EmirAdakul Sevdiğimiz bir kardeşimizsin ondandır. Bu aralar çok gözüküyorsun minnoş profillerde :D
Allah Allah :D
@EmirAdakul :D Tamam ben kaçıyorum. Var mı bir isteğin bir arzun?
Çok stalklıyorsun beni :D
@EmirAdakul Karşıma çıkıyorsun kjasdj :D
canının sağlığı göruşuruz :D
@EmirAdakul Görüşürüz. Sabah ilk iş seni bulacağım :D
Hahah eyvallah :D
Erken biraz uyudum. Çalışırkenyiksa masada uyuyup kalıyorum. Şimdi bir film arası verdim. 😀
İyi geceler...
uyuyunca kendimi kazıklanmış hissediyorum sanki zman boşla gidiyor
şu an sabaha kadar uyuyamadım anlamadim gitti uyku tutmadı benide 🙄🙄
Uyumak dediğin nedir ben senin için uykusuzluğu göze almışım
Uyuyordum duymak istediğim bir ses tarafından uyqndirildim duydum tekrar uyuyacağım iyi geceler
Uyku tutmuyor.
Tutsa da uyusam
: )
cut.
sahura kadar burdayızki. yarın öğlene kadar uyuyabileyim
Büyük beyaz film izliyorum. Sardı biraz. Uzun süreden sonra izinli olunca.
Bir pubg oynasasm mi pc den
Okey oynayacaz arkadaşı bekliyoruz, sahura kadar uyumuyorum zaten.😀
ben erken yattım uyandım sabah olmaz böyle dedim tekrar buraya girdim :)
Genelde 1-2 arası uyuyorum 😊 Bir şey soracağım size, mesaj atar misiniz 🌺
Önemli bir iş üstündeyim😄
Uyumamam gereken konular var
Haftasonu genelde böyleyim iş olmayınca gece takılmak güzel oluyor
Yarın izin günüm bu gece sahura kadar burdayım
Sahuru bekliyorum canım benim 🤷🏻♀️
Öğlen 11 e kadar uyursan uyku tutmaz tabi
Ben uyumam doğru düzgün kendimi geliştirmeye adadım
Gözümden yaşlar akıyor ama asla uyuyamıyorum yardım lütfen
onu düşünüyorum , sigara yakıp sonra , 11 de uyuyorum , 1 saatten fazla tahammül edemiyorum.
Haftanın yorgunluğunu atabileceğim tek gün bugün ondada sebepsiz uyuyamıyorum 🤣
Sahura kadar uyuyamıyorum.
Uyku tutmayan kızları tavlamaya çalışıyorum 😂
Kanım kaynıyor 😂Kızlar uyumuyor 😂
Şaşkın güzellik seni 😂
Üsluba bak sen...
Kalbinin güzelliği yüzüne, yüzünün güzelliği de üsluba yansımış 😂
Kesinlikle, hem fikirim seninle 😂
Hep böyle komik misin 😂
Şu sıralar uyuyamıyorum. 😅😅
Sabahlayacağım ondan.
Uyudum
Uyudum uyandım, günaydın :)
1 saat uyumuşum uyandım
Sahur var nasil uyuyalim:)
Dısarda hayat var o yüzden...
Bende resim yapıyordum bitmek uzere
cumartesı gecesı uyunurmu hıc
Normalde uyuyamıyorum
Sahura kadar ayaktayım her gece
Çok uykum var uyumadan bir bakayim dedim buralara
cumartesi gecesinin hakkını veriyoruz
Sağlam uyudum ben bugün
erken daha benim için
Sahur yapacaz diye.
Aminn.
yarın tatıl, evde tekım sıkıldım falan ıste sen
Oyleee serserilik yapıyorum 😁
Nefesim kesiliyor ondan
Henüz erken değil mi yatmak için
bacağında sallayacak hatun arıyorum 🤣
sahuru beklerm
Uyurum az sonra
Çayı çok içmişim
Düşünceler peşimı bırakmıyor
gözlerim acıyor
Çalışıyorum
İnsan mutsuzken nasıl uyur ki?
sahur yapmak icin 😊
Daha yeni işten çıktım evime geldim.
Çalışıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?