Hatayı ne olarak algıladığımıza bağlı.. Mesela kadın bir eylemi doğru bulurken erkek yanlış bulabilir. Benim de hatalarım oluyor ama çok sevmekten kaynaklı ancak hayatta büyük hatalar yapacak bir mizacım yok.
İnce eleyip sık dokuyan biriyim; genelde hata yapmamaya çalışırım; yaptıysam da nadiren ya da farkında olmadan yapmış olurum; hemen düzeltmeye çalışırım genellikle. Ama tabi bazı hatalar sonuçta hatadır ve tüm doğrulardan da ağır basabilir
Hatalarım ağır basar. Hem de çok ağır basar. Daha birden fazla seçeneğim olan konularda bir seçim yapıp da doğru seçimi yaptığıma rastlamadım. Nedense hep yanlış olan şeyi seçiyorum. Üstelik güya enine boyuna düşünüyorum, en doğru kararı vermeye çalışıyorum. Ama sonuç yine hüsran oluyor
Yanlış kararlarım daha ağır basar fakat terazimi dengeleyenlerden de o kararlarım benim. Öyle bir dengesi var, bir yanlışım bir doğrumdan daha doğru olabiliyor, bunu zaman fazla iyi gösterdi ve gösteriyorda. Yanlışlık ya da hata deyip geçemem, onların dahi fazla büyük bir anlamı ve katkısı var...
Hayatı hatalarla dolu biri değilim. Aldığım kararların doğruluğu da düşündürüyor. Karar alamamak, tercih yapamamak daha ağır basardı. Zira askıya aldığım bir sürü karar var. Hepsi hatasız, doğru şekilde alınmayı bekliyor...
Mükemml varlıklar değiliz. Hatalarımız çoktur elbet. Bu hatalar olmasa idi doğruları nasıl öğrenebilirdik ki. Yeter ki gönül kırmayalım. Bizi kıran kırsın önemli değil. Hesabını o kendi kendine yapacak zaten. Allah bizleri bu duruma düşürmesin yeter ki.
Verdiğim kararlar doğru basardı. Aldığım yanlış kararlar bana tecrübe kazandırır ve o hatayı tekrar etmem. Nasihatlerden ziyade bizzat kendim deneyimlediğim hatalardan ders almayı yeğlerim. Hem ne demiş atalarımız; bir musibet bin nasihatten evladır.
Benim doğru kararlarım olur. Yani zamanında yapılan hatalar bugün doğru kararlar vermemi sağlıyor. Doğru yanlış herşeyimle kendimi olduğum gibi seviyorum 😄
Hangisinin ağır basacağını bilmem ama yanlış bir şeyim yok gibi. Hatalarım bana her şeyi öğretiyor. Bu da terazinin beni doğru tarafına atmayı biliyor.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Yaptığım hatalar daha ağır basar aslında sayı olarak doğruyu daha çok yaptım ama yaptığım hatalar az olmasına rağmen çok daha ağır basar çünkü onların pişmanlığı üstümden gitmedi
Sanırım benim terazim şöyle olurdu , hata tarafı aşağı doğru inerken iple diğer tarafa bağlı olduğundan, dogru karar tarafını aşağı çekerdi, Sebebi de hatalarımdan ders alarak doğru karar verebilmem