Hayır, yapmam için bana doğru gelmesi ya da beni mutlu etmesi yeterli. Başkalarının söyledikleri düşüneceğim en son şey olur benim. Her halükarda durmadan konuşuyor insanlar, bu olmasa başka bir şey için geçerli bu. Onlar yüzünden geri durmam hayatımda ki olup bitenlerden, kendi konrtolüm benim elimde. Herkes kendi hayatına odaklı kalsın, diğerlerine ister zorla, ister seve seve saygı duyacaklar. Ben duyuyorsam, onlarda bana duymak zorunda, duymazlarsa da çenelerini boşu boşuna yorarlar ancak, bu da beni zerre ilgilendirmez...
Mesela okulda çok başarılıyım ve kopya çekeceğim yani bana yakışmayacak bir davranış içine girmek üzereyim. Yakalanırım da dedikodusu olur diye değil, uygun bir zamanda olmadığı için kopya çekmem. Bu uygun zamanda mesela en ön sırada veya öğretmen masasında oturuyorsam yani😄yada o anda sınıftaki öğretmen bana güveniyor ve çok seviyorsa kopya çekmem:-) yani bana güvenen insanların güvenini kırmak istemem 😄